Anne Karin Wallace

Avdeling for logistikk
English version of this page Stilling
Høgskolelektor
Kontakt
+4771214243
Studiested
Molde
Kontornr.
C438

Arbeidsområder

Her kan du skrive om arbeidsområder, enten som kort tekst eller som listepunkter:

  • <Arbeidsområde 1>
  • <Arbeidsområde 1>
  • ...

Bakgrunn

Eventuelt kort om tidligere arbeidserfaring og utdanning.

Publikasjoner

  • Berg, Celia M.; Wallace, Anne Karin & Aarseth, Turid (2014). IKT som tidstyv i videregående skole, Det mangfaldige kvalitetsomgrepet. Fjordantologien 2013. Forlag1. ISSN 978-82-8285-078-0. s. 67–81.
  • Aarseth, Turid; Berg, Celia Maria & Wallace, Anne Karin (2013). Digital Learning Resources, in what situations do students find them useful? I Reynolds, Nicholas & Webb, Mary (Red.), WCCE 2013 : 10th IFIP World Conference on Computers in Education. Learning while we are connected. Volume 1: Research Papers. Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Mikolaja Kopernika. ISSN 978-83-231-3090-1. s. 236–245.
  • Berg, Celia Maria; Wallace, Anne Karin & Aarseth, Turid (2012). Om møtet mellom fag og IKT i videregående skole : elevers erfaringer med digitale verktøy i norsk og realfag. I Fallmyr, Terje; Bygstad, Bendik; Fog, Jørgen; Habib, Laurence Marie Anna; Iden, Jon; Krogstie, John & Munkvold, Bjørn Erik (Red.), NOKOBIT 2012 :Universitetet i Nordland 19. - 21. november 2012 : Norsk konferanse for organisasjoners bruk av informasjonsteknologi. Akademika forlag. ISSN 978-82-321-0185-6. s. 119–131.
  • Wallace, Anne Karin & Bø, Ola (2008). Digital læringskompetanse og kompetansehull hos framtidas studenter, Norsk konferanse for organisasjoners bruk av informasjonsteknologi : NOKOBIT 2008 : Institutt for informasjonssystemer, Universitetet i Agder, 17. - 19. november 2008. Tapir Akademisk Forlag. s. 275–293.
  • Søvik, Bernt Louis Berge & Wallace, Anne Karin (2006). Bruk av RFID-teknologi som interaksjonsverktøy i vitensenterutstillinger som presenterer logistikk, Norsk konferanse for organisasjoners bruk av informasjonsteknologi : NOKOBIT 2006. Tapir Akademisk Forlag. s. 131–140.
  • Wallace, Anne Karin (2006). Bruk av RFID-teknologi som interaksjonsverktøy i museum : en litteraturstudie, Norsk konferanse for organisasjoners bruk av informasjonsteknologi : NOKOBIT 2006. Tapir Akademisk Forlag. s. 121–129.
  • Molka-Danielsen, Judith Ann & Wallace, Anne Karin (2006). Empati i læring. I Hervik, Arild & Bjørkly, Stål (Red.), Populærvitenskapelige artikler : Forskningsdagene 2006. Høgskolen i Molde - Vitenskapelig høgskole i logistikk. ISSN 82-7962-074-5. s. 21–22.
  • Wallace, Anne Karin & Berland, Nils-Jacob Mohr (2006). Kan automatisk identifisering føre til bedre beslutninger? I Hervik, Arild & Bjørkly, Stål (Red.), Populærvitenskapelige artikler : Forskningsdagene 2006. Høgskolen i Molde - Vitenskapelig høgskole i logistikk. ISSN 82-7962-074-5. s. 19–20.
  • Olsen, Kai A. & Wallace, Anne Karin (2004). Can every student succeed in higher education? : time differentiation and "follow-up" courses in informatics. I Tjeldvoll, Arild & Zhou, Fangrong (Red.), University Development and Globalisation. NTNU, Department of teacher education. ISSN 82-7923-030-0. s. 123–135.
  • Olsen, Kai A. & Wallace, Anne Karin (2004). Tidsfleksibilitet og praksiskurs i IT-studiet ved Høgskolen i Molde. UNIPED. ISSN 1500-4538. 27(1), s. 40–49.
  • Wallace, Anne Karin & Olsen, Kai A. (2003). Tidsfleksibel studieplan – praksisorienterte programmeringskurs, erfaringer fra en ny studieplan ved IT studiene, Høgskolen i Molde. I Fallmyr, Terje; Hadjerrouit, Said; Langmyhr, Dag; Lingjærde, Ole Chr.; Manne, Fredrik; Midtstraum, Roger; Stol, Norvald; Strøm, Torbjørn & Yu, Weihai (Red.), Norsk Informatikkonferanse NIK'2003. Tapir Akademisk Forlag. ISSN 82-519-1916-9. s. 49–58.

Se alle arbeider i Cristin

  • Kongsnes, Asbjørn Lerø & Wallace, Anne Karin (2021). Matemagisk 10. Aschehoug & Co. ISBN 9788203407772. 320 s.
  • Kongsnes, Asbjørn Lerø & Wallace, Anne Karin (2021). Matemagisk 10. Aschehoug & Co. ISBN 9788203407789. 320 s.
  • Kongsnes, Asbjørn Lerø & Wallace, Anne Karin (2020). Matemagisk 8-10 : elevhandbok. Aschehoug & Co. ISBN 9788203406546. 208 s.
  • Kongsnes, Asbjørn Lerø & Wallace, Anne Karin (2020). Matemagisk 9. Aschehoug & Co. ISBN 9788203407765. 279 s.
  • Kongsnes, Asbjørn Lerø & Wallace, Anne Karin (2020). Matemagisk 8. Aschehoug & Co. ISBN 9788203406560. 304 s.
  • Kongsnes, Asbjørn Lerø & Wallace, Anne Karin (2020). Matemagisk 8 : grunnbok : matematikk for ungdomstrinnet. Aschehoug & Co. ISBN 9788203406553. 304 s.
  • Kongsnes, Asbjørn Lerø & Wallace, Anne Karin (2020). Matemagisk 9 : grunnbok : matematikk for ungdomstrinnet. Aschehoug & Co. ISBN 9788203407758. 280 s.
  • Kongsnes, Asbjørn Lerø & Wallace, Anne Karin (2020). Matemagisk 8–10 : elevhåndbok : matematikk for ungdomstrinnet. Aschehoug & Co. ISBN 9788203406539. 208 s.
  • Hole, Arne; Jensen, Renate; Tellefsen, Helga Kufaas & Wallace, Anne Karin (2017). Nummer 10, Parallellbok, Matematikk for ungdomstrinnet. Aschehoug & Co. ISBN 9788203402982. 198 s.
  • Hole, Arne; Jensen, Renate; Tellefsen, Helga Kufaas & Wallace, Anne Karin (2017). Parallellbok NUMMER 9 Matematikk for ungdomstrinnet. Aschehoug & Co. ISBN 978-8203402968. 132 s.
  • Hole, Arne; Jensen, Renate; Tellefsen, Helga Kufaas & Wallace, Anne Karin (2016). Nummer 10, Lærerens bok. Aschehoug & Co. ISBN 9788203344985. 500 s.
  • Hole, Arne; Jensen, Renate; Tellefsen, Helga Kufaas & Wallace, Anne Karin (2016). Nummer 10 Matematikk for ungdomstrinnet. Aschehoug & Co. ISBN 9788203344961. 500 s.
  • Tellefsen, Helga Kufaas; Hole, Arne; Wallace, Anne Karin & Jensen, Renate (2016). Forenklet, Nummer 8, Matematikk for ungdomstrinnet. Aschehoug & Co. ISBN 9788203400667. 152 s.
  • Tellefsen, Helga Kufaas; Hole, Arne; Wallace, Anne Karin & Jensen, Renate (2015). Nummer 9, Lærerens bok. Aschehoug & Co. ISBN 9788203344954. 400 s.
  • Hole, Arne; Jensen, Renate; Tellefsen, Helga Kufaas & Wallace, Anne Karin (2015). Nummer 9 Matematikk for ungdomstrinnet. Ascehoug. ISBN 9788203344930. 400 s.
  • Tellefsen, Helga Kufaas; Hole, Arne; Wallace, Anne Karin & Jensen, Renate (2014). Nummer 8, Lærerens bok. Aschehoug & Co. ISBN 978-8203344923. 416 s.
  • Hole, Arne; Jensen, Renate; Tellefsen, Helga Kufaas & Wallace, Anne Karin (2014). Nummer 8 : matematikk for ungdomstrinnet. Aschehoug & Co. ISBN 9788203344909. 416 s.
  • Wallace, Anne Karin (2009). Regneark i grunnskolen : mellomtrinnet. Landslaget for matematikk i skolen. ISBN 9788291999173. 42 s.

Se alle arbeider i Cristin

  • Wallace, Anne Karin (2014). Bruk av regneark - eleverfaringer. Tangenten - Tidsskrift for matematikkundervisning. ISSN 0802-8192. 25(3), s. 17–22.
  • Aarseth, Turid; Wallace, Anne Karin & Berg, Celia (2011). IKT i skolen - tidstjuv og hjelper. Romsdals Budstikke.. ISSN 0806-5160. 169, s. 26–26.
  • Wallace, Anne Karin (2009). Strekkoder og kombinatorikk. I Settemsdal, May Renate (Red.), Novemberkonferansen 2009 : "Statistikk og sannsynlighetsregning" / red. May Renate Settemsdal. Nasjonalt senter for matematikk i undervisningen. ISSN 8247160641. s. 37–47.
  • Wallace, Anne Karin (2009). Strekkoder og kombinatorikk.
  • Wallace, Anne Karin (2008). Digital kompetanse ved starten av videregående skole.
  • Wallace, Anne Karin & Bø, Ola (2008). Digital kompetanse en kilde til distraksjon. ?.
  • Wallace, Anne Karin & Bø, Ola (2008). Digital dannelse en kilde til distraksjon? ?. s. 2008–2.
  • Wallace, Anne Karin & Bø, Ola (2007). Digital kompetanse hos nye elever i videregående skole.
  • Wallace, Anne Karin (2006). Bruk av RFID-teknologi som interaksjonsverktøy i museum, en litteraturstudie.
  • Wallace, Anne Karin (2004). Hvor kommer hamburgeren min fra? Om sporing av mat fra bonden til forbrukeren.
  • Wallace, Anne Karin & Olsen, Kai A. (2003). Tidsfleksibel studieplan : praksisorienterte programmeringskurs, erfaringer fra en ny studieplan ved IT-studiene, Høgskolen i Molde.
  • Molka-Danielsen, Judith Ann & Wallace, Anne Karin (2003). Internett... Hvor er du?
  • Wallace, Anne Karin & Olsen, Kai A. (2003). Can every student succeed in higher education? Introducing time differentiation and "follow-up" courses to a curriculum in Informatics.
  • Amdal, Arne & Wallace, Anne Karin (2001). Lærebokvurdering: Eureka. ?. 12(1), s. 35–38.
  • Amdal, Arne & Wallace, Anne Karin (2001). Lærebokvurdering: Matematikk. ?. 12(1), s. 32–35.
  • Amdal, Arne & Wallace, Anne Karin (2001). Lærebokvurdering: Arven fra Pytagoras. ?. 12(2), s. 39–40.
  • Amdal, Arne & Wallace, Anne Karin (2001). Lærebokvurdering: Formel og fakta. ?. 12(2), s. 37–39.
  • Amdal, Arne & Wallace, Anne Karin (2000). Lærebokvurdering: Sinus. ?. 11(4), s. 48–51.
  • Berg, Celia M.; Wallace, Anne Karin & Aarseth, Turid (2012). IKT som hjelper og tidstyv i videregående skole : elevperspektiv på bruk av IKT i norsk og realfag. Høgskolen i Molde. Vitenskapelig høgskole i logistikk. ISSN 978-82-7962-141-6.
  • Wallace, Anne Karin & Bø, Ola (2004). Opplæring av hjelpelærere ved Institutt for informatikk Høgskolen i Molde. Høgskolen i Molde. ISSN 82-7962-043-5.

Se alle arbeider i Cristin

Publisert 3. sep. 2018 15:59 - Sist endret 3. sep. 2018 15:59