Hans Gunder Inderhaug

Faculty of Health Sciences and Social Care
Image of Hans Gunder Inderhaug
Norwegian version of this page Position
Assistant Professor in Nursing
Contact
+4771214030
Study place
Molde
Office nr.
B231

Tasks performed

Add information about job duties, as a short text or a bulleted list:

  • <Task 1>
  • <Task 1>
  • ...

Background

Add information about previous education and employment.

Publications

  • Malones, Bente Dale; Bergum, Inger Elisabeth; Inderhaug, Hans Gunder; Heggdal, Wenche Mongstad & Eines, Trude Fløystad (2022). Hva kreves for å stryke sykepleierstudenter i praksis som ikke har oppnådd nødvendig læringsutbytte? : en kvalitativ studie. Nordisk tidsskrift for helseforskning. ISSN 1504-3614. 18(2), p. 1–14. doi: 10.7557/14.5544. Full text in Research Archive
  • Hauge, Kari Johanne Westad; Brask, Ole David; Bachmann, Liv; Bergum, Inger Elisabeth; Heggdal, Wenche Mongstad & Inderhaug, Hans [Show all 8 contributors for this article] (2016). Kvalitet i praksisstudier i sykepleier- og vernepleierutdanning. Nordisk tidsskrift for helseforskning. ISSN 1504-3614. 12(1), p. 19–33. doi: 10.7557/14.3772. Full text in Research Archive
  • Vasset, Frøydis Perny; Bergum, Inger Elisabeth; Inderhaug, Hans & Almås, Synnøve Hofseth (2014). Interprofessional E-learning as a pedagogical tool in health and social care educations. Vård i Norden. ISSN 0107-4083. 34(1), p. 19–23.
  • Inderhaug, Hans (1996). "Trening på nylig avdøde.", Trening på nylig avdøde. Etikkoppgave ved hovedfagsstudie Universitetet i Tromsø. UiT Norges arktiske universitet. p. 1–25.

View all works in Cristin

  • Hanssen, Kent; Kyrkjebø, Dagrun; Medby, Ann Oddrun; Gladhus, Lise; Inderhaug, Hans Gunder & Olsen, Lars André [Show all 9 contributors for this article] (2021). Fleire droppar eksamen i medikamentrekning. [Newspaper]. khrono.no.
  • Inderhaug, Hans Gunder & Bjerkeland, Øystein (2019). Halverte strykprosenten på sjukepleieeksamen . [Newspaper]. Romsdals budstikke.
  • Brask, Ole David; Ulvund, Ingeborg; Hauge, Kari Johanne Westad; Grønvik, Cecilie K Utheim; Heggdal, Wenche Mongstad & Inderhaug, Hans [Show all 12 contributors for this article] (2017). Praksisveiledere i sykepleiepraksis: Slippes studenter igjennom,som burde ha strøket?
  • Hauge, Kari Johanne Westad; Brask, Ole David; Grønvik, Cecilie K Utheim; Julnes, Signe Gunn; Bachmann, Liv & Bakken, Hege [Show all 12 contributors for this article] (2017). Unngår praksisveiledere å stryke sykepleierstudenter i praksisstudier?
  • Brask, Ole David; Heggdal, Wenche Mongstad; Inderhaug, Hans; Hauge, Kari Johanne Westad; Bachmann, Liv & Bergum, Inger Elisabeth [Show all 8 contributors for this article] (2015). Kvalitet i praksisstudier ved sykepleier- og vernepleierutdanning.
  • Bergum, Inger Elisabeth; Hegdal, Tone & Inderhaug, Hans (2014). Collaboration across Professional Boundaries. Interprofessional e-learning as a pedagogical tool in health and social educations.
  • Bergum, Inger Elisabeth; Inderhaug, Hans Gunder; Almås, Synnøve Hofseth & Vasset, Frøydis Perny (2012). Collaboration across Professional Boundaries (CAB)- prosjektet.
  • Inderhaug, Hans Gunder & Måløy, Elfrid (2012). Eksamen i medikamentregning – mer til skade enn til gagn? .
  • Måløy, Elfrid & Inderhaug, Hans Gunder (2011). Integrering av legemiddelregning i praksisstudiene ved sykepleierutdanningen : prosjektpresentasjon .
  • Inderhaug, Hans & Erlandsen, Tina Mari (2008). Studenterfaringer med oppgaver i medikamentregning.
  • Ødegård, Atle; Sæbjørnsen, Siv Elin Nord; Hegdal, Tone; Bergum, Inger Elisabeth; Brask, Ole David & Inderhaug, Hans [Show all 13 contributors for this article] (2015). Tverrprofesjonell samarbeidslæring (TPS) ved Høgskolen i Molde. Høgskolen i Molde - Vitenskapelig høgskole i logistikk. ISSN 978-82-7962-205-5.

View all works in Cristin

Published Sep. 3, 2018 3:03 PM - Last modified Oct. 17, 2018 3:44 PM